Slow life o vida tranquil.la

Hola a tots!!!

Després d’un temps de reflexió i de renovació, torno a escriure al Bloc. Les entrades ja no seran del mateix tipus, perquè estic en un procés de creixement personal, de prendre consciencia, de renovar i de reduir les coses materials.

He sentit molt a parlar i també m’he documentat molt sobre la “Slow Life” el “mindfulness” i el minimalisme i alguna cosa ha canviat en la meva percepció de la vida en general, de la meva alimentació i de les meves possessions materials i dels meus pensaments.

Una part de mi tenia un malestar profund i m’ho demanava a crits però no sabia ben bé que em volia dir i per fi penso que ho he trobat!!! Ja sento els efectes del que he pogut posar el practica i he de dir que em sento alliberada, feliç, i que gaudeixo molt més del que tinc ara (estic en procés de neteja) i sobretot gaudeixo i prioritzo les experiències enlloc de les possessions materials. Tot just començo, sé que aquesta filosofia de vida em portarà molta pau amb mi mateixa i amb els altres, estic aprenent a valorar tot el que m’envolta i a desfer-me de tot allò que no m’aporta res o que em transmet energia negativa, incloent objectes, persones, pseudo-amistats, coneguts, companys etc...

D’altra banda, ha estat necessària una reflexió profunda per arribar a saber que és el que m’agrada realment, i amb que gaudeixo o gaudiria a nivell laboral, part molt important de la nostra vida, i per fi crec que vaig per bon camí.

Sé que pot semblar una mica contradictori per a una “Blogger” de moda però us vull fer partíceps de la meva experiència que de ben segur ajudarà a qui ho necessiti.

Això no vol dir que la moda ja no m’interessi, al contrari, tot això realça la meva creativitat i el meu propi estil, ja que prioritzo un altre tipus de materials i al meu armari només hi ha coses que m’aporten benestar, una certa seguretat, que em fan sentir bé i que van en total acord amb  la meva personalitat i amb la nova manera de consumir.

Només és l’inici d’un treball personal que em fascina, els efectes per mi han estat immediats i continuo!!!


Si us sembla interessant deixeu-me un comentari i en següents posts, miraré d’aprofundir i donar-vos idees i tips per poder començar, la “neteja” que per a mi és la primera part i la més important de tot aquest procés, és o pot resultar, una tasca complicada degut al nostre “apego” per les coses i el nostre ego personal, però totalment factible!

Fins molt aviat! 


extret de Pinterest.

Comentaris