Any nou, vida nova?



Avui no us parlaré ni de moda, ni de tendències ni de compres ni de totes aquelles coses que normalment escrit al Bloc. Avui és un dia especial, un dia per fer balanç d’un any que s’acaba, un any que ens ha portat tots els elements per aprendre, diuen que aquesta és la nostra tasca, aprendre.
Ho hem aconseguit? Hem complert amb la nostra “missió”?
No es tracta d’una fita fàcil ni molt menys, aprendre de les nostres experiències també s’apren.
Ús deixo aquesta reflexió que penso que és una part molt important del nostre balanç anyal...

Avui també és un dia d’aquells en que podem encetar l’agenda per a l’any següent, marcant objectius i bones resolucions. Jo en tinc dues, una de setembre a setembre i una anyal, les dues me les han regalat i m’encanten, ja que el fet de planificar “coses” m’aporta seguretat, una certa estabilitat com si pogués planificar el que em passarà sense tenir sorpreses.
M’equivoco, ho sé, la vida és imprevisible però prefereixo intentar l’aspecte més pràctic del dia a dia. A més em sento com una nena petita el primer dia d’escola, omplint un Planning, decorat amb enganxines de tot tipus (a la meva època no en portaven) .

Finalment també penso que és un dia per deixar les coses o relacions “tòxiques” de banda si ens em adonat que ho eren. Desfer-se d’allò que ens perjudica en un sentit o altre per començar de nou o “amb bon peu” un any ple d’esperança, d’objectius, creences, una pàgina en blanc de tota una agenda de 365 dies que tenim a les nostres mans.

Per aquest darrer post de l’any, ús desitjo que tingueu una bona sortida i entrada d’any i que al 2017 es compleixin els vostres desitjos i porteu a terme les vostres bones resolucions.


Fins l’any vinent!

Comentaris