Rituals, un plaer per als sentits!

Hola a tots,

Avui us voldria parlar d'un producte de bellesa i d'higiène que gràcies a Grans Magatzems Pyrénées Andorra, he tingut el plaer de descobrir!

Es tracta d'una escuma i d'un oli també de dutxa, de la marca RITUALS, de la gamma HAPPY BUDHA i FORTUNE OIL, Organic Mandarina & yuzu i Sweet Orange and Cedar wood.




He de dir que he trigat en provar aquests productes ja que esperava el moment més adient per a l'ocasió, és a dir, un moment de tranquil.litat i de temps per prendre plaer amb un bany o bé una dutxa.

En el meu cas, i en el de totes les mamis, suposo, la dutxa ha esdevingut un moment en que procuro anar el més ràpid possible ja que tinc una puceta que demana la meva atenció continuament...o sigui, entrar, ensabonar, esvandir i fora!

Per sort, vaig trobar aquest moment per al relax i per cuidar-me, i què millor que fer-ho amb aquests productes RITUALS, que s'havien quedat allà a la posella de la banyera, esperant el seu moment!

Primerament vaig decidir prepara-me una banyera, d'aquestes de pelicula.... amb les espelmes, amb la meva musica preferida i una llum tenue.


Gràcies Jordi Labanda


En obrir l'oli FORTUNE OIL, una sensació de benestar em va invahir, l'olor de fusta, barrejada amb un toc de taronja dolça, és senzillament embaucadora!

Jo vaig utilitzar l'oli per a la banyera, en principi és per a la dutxa i vaig trobar que un bany amb aquest oli de RITUALS, és un plaer per aquest moment de relax.

Com he dit primer l'olor, després,  ja sumergida dins l'aigua, vaig sentir una onada de plaer sensitiu, l'olor, el tacte a la pell i la seva escuma són una delícia...

En sortir de la banyera, vaig provar l'escuma de dutxa HAPPY BUDHA.

Primerament em va sorprendre la textura, mai havia utilitzat una escuma de dutxa, una delícia, onctuosa, molt escumosa!!! amb un aroma que t'obria tots els sentits, és ideal per a una dutxa vigoritzant!!! 

En sortir, em vaig sentir renovada, amb una pell molt, molt suau i tant el bany com la meva pell van quedar finament perfumats amb un toc d'aroma inimitable.

Segur que quan els acabi els compraré! Com ja heu pogut llegir em van encantar tots dos productes, m'he tornat una fan de la marca RITUALS.

Si vosaltres també voleu probar aquests productes i més de la marca RITUALS, només heu d'anar (al Principat) a Grans Magatzems Pyrénées a la planta baixa, secció perfumeria, hi trobareu un "corner" RITUALS amb tots els productes de la marca. Jo ús aconsello aquests!




Fins molt aviat per a un nou post!








Comentaris

Publica un comentari a l'entrada