Darreres compretes bebe bio i descobertes

Hola a tots!!

Avui us voldria parlar d'unes compretes que he fet per la meva filla, estant a la recerca de productes bio, sobretot per a ella i alguns per nosaltres.

Una de les coses que més em preocupa, són les tovalloletes. He llegit en diverses pàgines tots els afegits, parabens i altres productes nocius que contenen aquestes i la veritat és que m'ha fet reflexionar. Jo en faig un ús important ja que a cada canvi la netejo amb tovalloleta. 

També les utilitzo per netejar boca, cara, mans després del àpats i sempre en porto a la seva bossa del cotxet per les sortides i inclús al meu bolso.

Respresenten una gran despesa i dins les meves possibilitats intento buscar les millors per a ella.

He comprat aquestes que dins les dites BIO tenen un preu raonable (2 euros), contenen 80 unitats.





Encara no les he provat però pel que he pogut llegir en diferents posts i pàgines, són de les més naturals del mercat.

Ús diré què m'han semblat i si les torno a comprar..

Una altra compra que he fet és un potet de verdures amb quinoa i un potet de verdures amb pernil, també bio. No li dono mai potets preparats a la meva filla però si en alguna ocasió ho necessito, en cas de sortida de cap de setmana per exemple he pensat que pot resultar pràctic. L'hi he fet tastar i li agrada força el problema és que potser hi ha poca quantitat en cada potet uns 200 grams.




Els tornaré a comprar per tenir-los a la despensa en casa d'urgència



Fins molt aviat per a un nou post!














Comentaris