Plaer sensorial, plaer per la pell, una classe amb Mary Kay

Hola a tots

Avui us voldria parlar d'una experiència que vam viure les bloggers d'Andorra.

Vam ésser convidades a una classe de "cuidado de la piel" per un consultora en bellesa andorrana, la Cristina Pujol, que porta per al Principat la marca de cosmètics Mary Kay.

He de dir, primer de tot que el tracte fou impresionant, aquesta classe organitzada especialment per a nosaltres també va ser impartida per una empresaria de la marca que resideix a espanya la Núria Valerdi amb més de 20 anys d'experiència i que va venir especialment per aquesta ocasió.

La Cristina Segura Coach, ens va acollir al seu preciós local i només entrar en aquella sala decorada per ella i plena de productes de bellesa de Mary Kay, ja em vaig sentir molt especial...







Vam començar per omplir unes dades, per identificar el que cadascuna de nosaltres necessita per a la seva pell, les nostres inquietuts, el que volem aconseguir, fins on volem arribar...

A partir d'aquí i després d'analitzar les nostres respostes les Beauty Coach van triar el tractament més adient per al nostre tipus de pell i les nostres necessitats.

Així que amb els nostres tractaments personalitzats vam començar el ritual de bellesa...

Primer pas, netejar la pell del rostre, la netejadora i la mascareta ja em van captivar, frescor, puresa, suavitat i lluminositat, és el que vaig constatar i sentir.




Vam continuar amb el tractament, un serum i la crema adaptada a la nostra pell, una base de maquillatge, un corrector i per acabar, mascara de pestanyes, coloret a les galtes i un toc de lluentor als llavis.



En aquesta classe de "cuidado de la piel" vaig aprendre tips de maquillatge i d'aplicació dels productes facials, a més pel que fa als tractaments, us diré que començant per la netejadora i acabant pel color de llavis, tot va ser plaer, les olors, les textures, el contacte amb la pell que a més d'una li va provocar algun que altre griu de fred, una experiència en la que em vaig sentir especial, cuidada, mimada i vaig sortir amb la pell més lluminosa, hidratada i maca que mai!!





Si tu també vols gaudir d'aquesta experiència t'aconsello que et posis en contacte amb aquestes fantàstiques Beauty Coach de Mary Kay que ens van convidar:

Cristina Pujol: kristina.beauty.coach@gmail.com
Nuria Valerdi: nuriamklamoreneta@gmail.com


Moltíssimes Gràcies! Una experència genial!!!

Fins aviat per a un nou post!!!



En aquest post les Bloggers Lovelyandorra, Entretelasaf, Besosdeamore.




Comentaris

Publica un comentari a l'entrada