Castanyes, una pista de gel i compres

Hola a tots!!

Com ha anat la castanyada? Espero que amb moltes castanyes i panellets!!! A casa nostra ens en vam atipar per començar a preparar els cossos pel que ens arribarà d'aquí a no rés.... Nadal!!!

Aquest cap de setmana he estat en família pel Centre Històric d'Andorra la Vella, havia de veure la pista de gel de la capital!! I... vista! 
No sé patinar, ni hi entenc massa, però em sembla que per patinar gaire, no dona, la canalla semblava força entusiasta, però adults pocs. 
De fet sembla una pista de gel per a infants bàsicament ja que la mida és molt reduida, és clar, la Plaça Rebés és la que és... 



Vaig trobar molt a faltar al castanyer!!! El que cada any s'instal.la en aquella plaça, és clar, pista de gel més caseta per les entrades entre altres i la terrassa d'algun bar i el castanyer, cap a l'entrada dels grans magatzems pyrénées, quina decepció!

Com que vaig anar per aquells barris, vaig anar a visitar les noies de MO Complements, la Mònica i l'Anna.

Tenia idea d'adquirir algun braçalet molt especial però que pogués portar cada dia per combinar amb tots o gairebé tots els outfits de la temporada.

I el vaig trobar evidentment!! 



Preciós braçalet de la marca Ciclón, amb una pedra grisa en tons blaus, va ser amor a primera vista!!


Evidentment no en vaig tenir prou! Em vaig enamorar d'un magnífic penjoll que m'encanta!!




Per la sortideta en família vaig triar un outfit total black, amb el meu abric de Rachel Zoe de bespoke closet de la Carmen Lòpez


Aquí amb la Mònica i l'Anna, com sempre amb el somriure!



Gràcies MO COMPLEMENTS!!!

Fins aviat per a un nou post!!!



Comentaris