Em deixo anar pel Centre Històric d'Andorra la Vella, Tercera i última part.

Hola a tots,


Avui us vull continuar parlant del meu redescobriment del Centre històric d'Andorra la Vella i dels seus comerços i de la seva gent.

En el tercer i darrer dia del meu passeig pel Centre Històric d'Andorra la Vella, vam decidir anar a visitar una galeria d'art i artesania que és troba just al costat de Casa de la Vall, un lloc preciós, emblemàtic, que em va transportar al segle 12, al moment del nostre primer pareatge i orígen de la nostra Constitució.
Al birrets i a les capes dels Consellers Generals, al meu avi...


És tracta de la galeria Design, aquí amb la seva directora Alix Sharp i la blogger Andorrana Txell de Punkarillas!!!


Hi vam trobar autèntiques obres d'art i d'artesania, una petita gran galería on hi ha cabuda per tot.



Vam poder mirar, tocar, explorar totes aquelles obres meravelloses que ens van cridar l'atenció! 

Tot l'exposat a design està a la venda però només pel fet de poder observar i admirar l'exposició, us ho recomano!





Sortint de la galeria amb les meves amigues bloggers, admireu el carrer de la Vall amb les seves terrassetes i restaurants.



Cap al vespre ens vàrem decidir per anar a la recerca de sabates!!! 
Sabates molt especials per la preciosa Ira (filla de la meva amiga Ingrid de byingridblog) on? a Calçats Albert!! I les vam trobar!!!


 Precioses botes per aquesta mini fashionista!!!



En cabat vam anar a calçats Albert per adult, la sabateria de tota la vida, que a la meva època és trobava més avall a l'Avinguda Príncep Benlloch.

Jo hi anava amb el meu pare sempre que necessitava calçat, l'Albert, ens atenia amb molta atenció i carinyo i ara ho continua fent amb la seva filla i Senyora!!!

Totes hi vam trobar la nostra felicitat, ja que hi tenen sabates de tot tipus i per a totes les ocasions.










Fins aquí, de moment, el redescobriment del Casc antic i del Centre Històric d'Andorra la Vella.
Ha estat molt emotiu i divertit, he connegut persones excepcionals, bones, properes, de casa...
Botiges fantàstiques i que de ben segur hi tornaré!

Ha estat un plaer, gràcies a tota la gent del Centre Historic d'Andorra la Vella i a les meves companyes Bloggers per aquesta experiència! Ha estat un plaer!


En aquest post: Ingrid de byingridblog la seva filla Ira, Annabel de besosdeamore, Maria José de loveolokiero i Txell de punkarrillas.








Comentaris

  1. Encantada de compartir aquesta experiència amb tu 😉

    ResponElimina
  2. Felicitats pels teus posts Nath, m'han agradat molt 💋💋

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies a totes!!! ha estat un plaer!!!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies preciosa!!!! Feliç de compartir aquests moments amb tu!!! Sort que et vaig convencer a fer el blog!! 😉😁😘

    ResponElimina
  5. Moltes Gràcies a tu i et torno a donar les gràcies per haver-me convençut!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada