Tenir cura de la pell durant l'embaràs

Hola a tots!!!

Avui us voldria parlar d'un tema que en el seu moment em va interessar moltíssim, tinc una filla de 7 mesos.

Vaig fer molta recerca sobre com tenir cura de la meva pell durant l'embaràs, sobretot pel que fa a les estries i a les taques fosques que poden sortir a la pell del rostre.

La pell del nostre cos durant l'embaràs, pateix molts canvis, a banda de l'estirament obvi de la pell de la panxa, dels melucs i de les cuixes, també podem tenir sequetat, erupcions, vermellors i les famoses taques fosques de la cara, anomenades mascara de l'embaràs.

He de dir que sempre he tingut cura de la meva pell i des de fa molts anys m'he aplicat dirariament una crema hidratant pel cos i una crema amb factor de protecció per la cara que he anat canviant de funció (hidratant, preventiva, antiarrugues) a mesura que han anat passant els anys.

Durant aquesta etapa i a partir del segon mes d'embaràs, em vaig carregar de cosmètics de tot tipus, tant a la farmàcia com a la perfumeria per combatre l'aparició de les temudes estries.











Em vaig estar aplicant les cremes antiestries: 9 mesos de Mustela, antiestries de Clarins, antiestries de Trofolastin.

Quan vaig acabar els 3 tubs que tenia, enlloc de reprendre les mateixes cremes vaig voler provar la hidratació de tota la vida, és a dir: La famosa crema nivea del pot blau!!!


Efectivament, en la meva recerca per la crema antiestries perfecta, vaig trobar moltes noies que aconsellaven aquesta crema de tota la vida, i que segurament tots hem vist a casa des de petits...

Vaig decidir provar-la, tenint en compte també que es tracta d'una crema molt natural amb molts pocs aditius, cosa que s'ha de tenir molt en compte durant l'embaràs, ja que aquestes substancies afegides a les cremes són nocives i poden passar directament a través de la nostra pell al fetus.

Vaig decidir barrejar-la amb oli d'atmelles dolces que podeu trobar molt fàcilment en herboristeries o supermercats (que sempre seria un plus en hidratació) i me l'aplicava per tot el cos, menys la cara, una empastifadaaaaa!!!!!

A partir de la primera aplicació ja vaig notar una gran millora pel que fa a la hidratació (factor clau per a que no apareixin les estries) i a mesura que van anar passant els dies, vaig constatar que la meva pell anava adquirint una elasticitat i una lluentor precioses.

Per fí havia trobat la meva crema antiestríes ideal tot i que vaig haver d'esperar al final de l'embaràs i uns mesos després per poder constatar els resultats!

No em va sortir ni una sola estría!!! 

També s'ha de dir que el factor genètic hi és per molt i el fet de tenir cura regularment de la pell també. Però us aconsello aquest tractament a totes ja que a més a més de ser molt més economic que les cremes antiestries ja siguin de farmàcia o de perfumeria, aconsegueix una hidratació que jo no vaig trobar amb cap altra crema i el resultat va ser el que esperava!

Pel que fa a la cara: El que vaig fer senzillament és aplicar una crema amb factor de protecció 50+ sota la meva crema de tractament, no he tingut taques fosques, només em va sortir alguna piga quan vaig estar de vacances a la platja però que amb el temps van marxar.

De tant en tant també em vaig trobar amb unes petites erupcions, picor i vermellor a la pell de la panxa, degut a l'estirament de la mateixa, el que feia era, aplicar crema hidratant en el moment que ho notava   i tot marxava!

Espero futures mares que tal com a mi em va ajudar molt trobar consells sobre aquest tema, a vosaltres també us ajudi aquest post en el que he volgut compartir el que a mi em va funcionar en aquesta etapa tant important de la meva vida pel que fa a la cura de la pell. Això si, la clau és ser molt constants i almenys aplicar el tractament 1 cop al dia, si podem 2!

Fins molt aviat amb un nou post!
























Comentaris