Estimada Lina

Hola a tots,

Aquest és un petit post d'agraïment. Tinc una amiga fantàstica! que malgrat totes de adversitats i proves que li ha posat la vida al davant i us asseguro que no són poques, continua tenint un sentit de l'humor únic.

Ella no ho sap però l'admiro moltíssim, és capaç de tot en aquesta vida i d'amotllar-se al que vingui com si fos cosa feta.... Té un gran cor!

La Lina, m'acaba o més ben dit em torna a començar les feines que li deixo a mitges!!!! 

Si, resulta que faig o intento fer mitja, he fet bufandes (me les ha acabat ella), una manteta per la nena (l'ha refet ella de nou) i amb aquesta útima, em va fer una sorpresa molt especial!!

Una bosseta i un braçalet fets amb la mateixa llana de la manteta!!! 




No em digueu que no és preciós???

Gràcies Lina, per això i per tot, i sobretot per ser una gran persona!!!! 





Comentaris