Xampú sec???? Batiste vs Garnier

Hola a tots!!!

Avui us voldria fer una petita review sobre uns productes que vaig adquirir fa un temps però que encara no havia provat.

Es tracta dels xampús en sec. Els vaig comprar per curiositat com a novetat que eren i em vaig decidir per dues marques força reconegudes: BATISTE i GARNIER, la primera molt famosa al Regne Unit on es poden trobar totes les versions d'aquest producte i la segona molt coneguda per als seus productes capilars entre altres i que també es pot trobar en diferents versions:







Jo vaig optar per escollir el "Blush" de Batiste i l'extracte de vainilla de Garnier Ultra Doux.

La presentació és la mateixa, només canvien les olors, més floral per Batiste i vainilla per Garnier i aquesta útima marca ens diu que està especialment formulat per a cabell llargs.

L'aplicació és molt senzilla, vaporitzar a les arrels a 30 cm, fer un lleuger massatge, esperar entre 1 i 2 minuts i pentinar.

Quan vaporitzem ens queda una capa blanquinosa al cabell que absorbeix s'excés de greix, això és el que fa que el cabell quedi "net".

No he trobat cap diferència entre aquests dos productes, potser una petita menció per Batiste que deixa el cabell una mica més perfumat i fresc.

Per a un urgència o bé per a refrescar-nos el cabell desprès d'una sessió de gimnàs, dona un resultat realment bó ja que a més d'un aspecte net aquest xampú dona volum extra a la nostra melena.

La durada d'aquest efecte és d'unes 4 a 5 hores, depenent del vostre tipus de cabell,  a mi m'ha durat més de 5 hores, ben bé d'un dia per l'altre, el meu cabell és molt groixut i tira cap a normal/sec.

Si tenieu el dubte sobre comprar o no aquest xampú, espero haver ajudat una mica en la decisió.

Si us agraden les reviews, feu m'ho saber, i feu-me propostes de productes... 

Fins aviat!!!

Comentaris